Praktik look nr 3

}
2011-03-07 @ ${EntryTime


Fick bland annat denna udda transparenta skjorta i lördags.
Btw halv långa ärmar ner till armbågarna från början men om stylad med säkerhetsnålar (som Elin i stylisterna "girl bra")

Slutade 12,15 för att efter de ytterligare en gång åka till sjukhuset för besök utav narkosläkare, min första tanke var när jag såg henne "är de verkligen de sista jag ska se innan jag somnar.." men som tur var blir de inte henne jag ska ha (förhoppningsvis någon bättre) Inte dömma hunden efter håren jag vet men jag kan inte låta bli dessutom ska man helst försöka ha en godnatts sömn i hela 6 timmar som op tar.
Men men i morgon blir en tidig morgon redan 08;00 prata med coach angående studierna och hemundervisning osv.

Har iallafall bjudit på en "dagens prakitk look" dessväre tog jag ingen hel body foto på min outfit i lördags...

Godnatt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback