Söndag

}
2011-03-27 @ ${EntryTime
NI har väll inte glömt ställa fram klockan?! Lite jobbigt faktist speciellt när de är en massa tider man ska passa med medicin osv men så skönt med våår nu gick till och med en sväng i går i ballerina och tunna nylon strumpor. Shoppingsugen så de skriker om de så fort jag kan och får ska jag och mamma iväg och handla nya vårskor + jacka ett måste varje vår att förnya sig. Men först ska vi till hööks i slutet av nästa vecka mest för att prova på en sväng men ska se vad man hittar...

Visar nya fina bilder senare när jag kommit hem som tagits med kameran men just nu sitter jag vid pappas laptop vilket återigen betyder inga bilder ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback