Tisdag

}
2011-03-29 @ ${EntryTime


Dagarna går och skolan hamnar allt mer bak orkar bara inte ta tag i de vet egentligen inte riktigt hur jag ska ta tag i de för att inte komma back för jag menar jag kan inte göra samma hemma som dem gör i skolan. Allting lät så himmla bra på mötet innan op att jag skulle kolla online och göra samma hemma men de funkar ju inte så enkelt, funkar inte att bara kolla där och se vad jag ska göra. Orkar inte tänka hur långt back jag ligger eller hur mycket allt detta sänker mina betyg, vad ska jag göra lixom får väll börja med apu upg som jag misstänker att mina bilder inte räcker... Nej men ska iallfall välja ut några bilder till ppn sen kanske vi får höra av oss till coach om hemundervisning för detta funkar verkligen inte :(

Dagarna går så mycke fortare än man tror bara för att jag måste vila så mycke och undertiden inte kan göra annat än titta på tv och ligga i soffan... (suck)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback