Before I cut it of...

}
2011-05-23 @ ${EntryTime


Såhär ser alltså mitt hår ut just nu, välldigt tråkigt och fult med håret som lockar upp sig och mörkare på vissa ställen.. antar att den som färgade mitt hår sist har missat en del eller slarvat därför blir de frissören framöver som får göra de. Hatar självlockarna som göra att håret baktill står ut och är fluffigare. Ska helt enkelt bli motsatt frissyr och inte längre i nacken och kortare fram, ingen utväxt eller anndra färgskillnader (om håret blivit tillräckligt bra efter medicinerna då så kan jag färga de..)

I morgon alltså som gäller, ska klippa mig hos en frissör vi känner väl, våra familjer har blandannat har åkt skidor i Sälen tillsammans och umgåts med dock mer förr  ;) Helt enkelt någon man litar på och slipper va nervös

BTW måndag igen och mer plugg en någonsin... suck

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback