Hemma!

}
2011-05-02 @ ${EntryTime

Eftermiddag i skolan denna veckan slutade dock 1,5 lektion tidigare alltså 20 i 3 får dock en upg i morgon från sista lektionen eftersom läraren glömmde papprena osv hemma...

Tog tåg och buss idag, buhu får inte åka taxi längre eller ja betala kan man alltid göra

Igen vidare idag hittills började med att jag tog tåget en timme för tidigt så beställade äckliga nudlar och vårrullar att äta eftersom jag inte han äta lunch innan men innan dess när jag skulle gå av tåget missade jag en nerförs kant och tog ett steg rätt ut med en duns, till en början med mest pinsamt men sen kom smärtan i hela ryggen och höfter outhärdligt tur nog hade jag smärtstillande med mig, matten fattade jag verkligen ingenting merän något i slutet (hur ska lixom nationella gå då?!) utöver de så är konstigt nog mitt tåg & buss kort ogiltigt trots att mamma skickat in papperna om resersättning eller vad de heter... + att jag drunknar i läxor och prov denna veckan



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback