Hey look this is why...

}
2011-05-25 @ ${EntryTime


Detta är varför mitt hår varit så skadat och fruktasnvärt slitet där bak, ingen vacker syn precis att gå ut såhär men ibland måste man bara strunta i vissa saker...

Ligger man i sängen så mycket och dessutom använder de medlet man hade innan operationen blir alltså detta resultatet. Nästan allt de är avklippt nu och fräscht igen. Visste faktist inte att de va så slitet baktill speciellt jämfört med sidorna inte förens när frissören sa de igår...

Känns ärligttalar välldigt ovant och onaturligt att se sig i spegel med hår inte ens till axlarna men välbehövligt var de och jag har velat/skullat de läänge... Dock är de inte så lätt att styla så de blir så perfa jag vill ha de med framåtlutningen. Och allt de där med hemmafärg jag säger bara aldrig mer, visste inte riktigt hur fruktansvärt man förstör håret med hemmafärg förens igår och ja de är förklarligen anledningen till olika nyanser i håret, skadat och slitet hår på nolltid och de farliga är att de märks inte alls lika tydligt i mörkt hår endån har jag bara färgat de ca en gr per halvår men dock...  Kosta vad de kosta vill men ett fräscht hår förhöjer allt alltså aldrig mer hemmafärgning för mindel, hellre vardagslyx som varar än ja hemmafärgning. Unna sig att sitta i frissörstolen förtjänar alla ibland!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback