I might be back!

}
2011-05-09 @ ${EntryTime



Livet är tuff, mycket plugg och tusen en saker som händer i livet runt om kring men saknar när man inte bloggar att inte uppdatera eller dokumentera de man gör och dela med mig av saker. Provar och ser. ser numera varje dag och njuter av min fina ponny för den han är just nu & just då, inte att han en dag snart inte finns mer...♥

Ska dessutom göra ett drastiskt försök att förbättra bloggen genom att inte skriva i ett inlägg precis allt om min dag, inga ego pix med skitig spegel dock bara outfits isåfall... Inget stökigt rum i bakrunden, mer bilder och bättre kvalite, ja alltså inge halvtaskiga bilder. Och tusen gånger mer inspiration & outfits men som vanligt skriva av mig och andra långa texter...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback