Inspiration

}
2011-05-12 @ ${EntryTime

Efter skolan hade jag bokat tid till studievägledaren eftersom jag spånat både på egenföretagare men även advokat. Läsa vidare ska jag helt klart göra frågan är bara eksakt till vad och vad jag verkligen vill bli. Brinner för att ha en egenåsikt och framföra ett budskap men även självstyrd gå sin egen väg. Fick en helt annan inblick och ska spåna mer på de fick dessutom en adress som ni också skulle kunna prova om vilket yrke som skulle passa er.. (klicka på denna länk för att komma dit!)

Vägrar att gå ut gymnasiet och jobba i butik resten av mitt liv, vill känna att jag verkligen gör något jag vill och aldrig ångra de. Känna att jag kämpat mig dit och det var värt de inte bara tagit mig igenom för att kunna få jobb och leva, nej om det så krävs hårt slit så ska jag f*n dit jag vill och har jag bestämmt mig till hundra för något så vet jag med all säkerhet att jag kan, det går om man vill!



Vi får se hur framtiden ser ut men vi formar den själva...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback