Livet & pluggandet...

}
2011-05-21 @ ${EntryTime
Sedan 11 i eftermiddags har jag hållt på med shortstores, läsa & sen göra analysen punktvis klar med första nu vid halv fem och har "bara" en lite längre novell kvar att läsa & fixa med... hoppas på bli klar med hela i helgen hade varit riktigt skönt att bli av med den som jag sålänge haft hängandes över mig...

Men vilket liv att plugga ihjäl sig en lördag, suck jobbigt den sista veckan innan deadline (visserligen beror allt på att jag hamna så mycket back efter operationen och skolan inte ställde upp som dem lovat under sjuktiden...)



Btw tog 450 bilder igår på underbara Pepps som jag bara läängtar att få se men vet att de kommer bli minst en favorit som ska framkallas stort!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback