Måndagen

}
2011-05-30 @ ${EntryTime



Dagens outfit i ord:
Classy vardags look.
Ljusa jeans md lappar, svarta kilklackarna, transparent flygit svart linne och grå "skinnjacka"

Fruktansvärt trött på min plastiga skinnjacka från H&M och har länge funderat på att invesetera en äkta skinn, svart och har stora funderingar på en från JC. Precis en sån utan ärmmudd eller midjemudd lite mc stuk och välldigt tidlös dock kostar den 1500kr. Men den är då också dessutom betydligt värmare och tål mer kyla = mer användning vilket bara är possitivt såklart men får se isåfall när de blir... ;)

BTW fick reda på betygen i två ämne först då kommunikationen som jag tyvärr missat för mycket för att nå mitt mål men slutade på ett VG och Arbetsmiljö och säkerhet som jag haft MVG rakt i igenom förutom en där de var VG slutade alltså med ett starkt MVG ;)

Yey ytterligare ett steg närmare advokat! :)

Ps leeedig i morgon eftersom man inte skulle gå på engelskan om man klarat kursen och Sv om man gick på teatern.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback