Night

}
2011-05-25 @ ${EntryTime

Klickar hysteriskt runder efter en ny plattång för att förhindra att lockarna kryper fram och håret kryper upp långt i ansiktet eller snarare mer rädd att de ska hända... samtidigt klickar jag förtjust in på ett spa som öppnat i närheten där jag bor (lovely) som jag nyligen blev tipsad av, skarpa funderingar på att färga fransarna innerst inne ljuger jag för mig själv och sätter mig i rörelse jämt för att förinta jobbiga tankar och tacklas med grubblingar. Nej men va f*n jag förtjänar lite lyx i detta helvetes jobbiga dagar som varit och kommer (och så alla dem dagarna då man inte lyckas förinta tankarna)


Hey I´ve been down here I think I deserve some things...
Längtar till jag och mamma ska på sparesa i sommar ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback