Olala

}
2011-05-13 @ ${EntryTime


Stannade kvar på Nova efter undersökningen och ögonshoppade massor och hade det allmänt lovely.
Kollade bland annat på Acne klänningar (kanske till skolavslutningen?) fasnade & prata med en underbar anställd som insesterade i Acnes fina underverk och gillade min klädstil hihi bara att tacka och ta emot ;) Och hur underbara är dem inte inne på Topshop!, kollade på ett par grymma jeansshort som jag fick massvis med hjälp storlekar och dem kommer gärna in och kollar hur de gick. Älskar verkligen hur man alltid känner sig så välkommen i en dyrare butik :)

Var bara tvungen att ta en smoothie innan jag åkte hem (planerade nämligen precis in så jag åkte bil med Philip hem när han körde hem från jobbet) Såå gott & fräscht med frukt & bär Mmmm

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback