Seg onsdag

}
2011-05-04 @ ${EntryTime
En heldag i skolan, minns inte ens när det var de sist men idag är en sådan dag eftersom jag ska med till idrotten och prata med idrottsläraren men idrott får jag inte va med på resten av terminen. Sitter på engelska lektion just nu egentligen men orkar eller kan knappast koncentrera mig, sjukhus bilder och ständigt pip ljud upprepas i mitt huvud gång på gång, sjukhuset ringde nämligen hem igår och berättade något som gick fel men lyckades rättas till i sista minuten... (tack och lov för de), men vad följden skulle blivit är det ingen som vågar säga. Vill inte prata om sjukhustiden för vill inte minnas eller känna hur de känndes just då men endån, endån så upprepas bilder i mitt huvud och maskinerna hör jag helatiden dem dära pip ljuden, efter de att sjukhuset ringde igår svävar tankarna någon helt annanstans därför gäller de bara att ta sig igenom denna dag...

Nej tänka på annat var de ja, teater i kväll med klassen...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback