Tisdag

}
2011-05-03 @ ${EntryTime
Det regnar och jag är sugen att rida, hoppa i ridkläderna och åka bil till stallet, skula i stallet innan man rider och bli lite sådär blöt när man rider myysigt väder att rida i faktist men jag får nöja mig med att slippa regnet genom att åka bil hem och gå eftermiddag i skolan...

Muntlig nationella svenska redovisning i dag, för självkritisk för att säga att de gick bra men ännu en mindre sak efter mig nu.. yeye!

Dagens to do är:

• Läsa tom sidan 59 (svenska bok)
• Läsa 3 st noveller (engelska)
• Förbereda eventuellt mt fördjupning (tror visserligen inte jag hinner med denna...)
Btw gå en lång promenad i vanlig ordning också (dem dagar jag inte tränar)

Yehey känner redan av resultat av träningen i axlar och skulderblad btw gick även på pp som jag inte tidigare orkat visserligen tar jag bara de dem gångerna jag orkar men idag var en av dem.

Sist men inte minst har äntligen bokat klipptid om tre veckor eventuellt färgning beroende på hur frissören tycker håret ser ut efter alla mediciner som håret tagit skada av.

 
Dagens klädsel var ganska casual med jeans, college tröja under skinnjackan + ballerina skor.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback