Uppdatering 8/5 2011

}
2011-05-08 @ ${EntryTime
Kommer endast ske uppdateringar ett tag framöver, för jobbigt att jämt släppa fram tankarna och bli påmind även om dem kommer ifatt mig varje dag försöker jag gömma mig bakom ett skratt och tar nya andetag när det blir för jobbigt. Finns inget mer vi kan göra mer än minnas den fina ponny han var...♥


Fredag: Nationellt prov i engelska (uppsats) och allmänt skoltrött...
Gick en liiten runda i stan och hittade ett par fräcka kilklackar, klumpigt snyggt som jag sedan fick av pappa efter skolan när han skulle till nova för att hämta nummer lapp mm till ett lopp.
Fot & nagelspa på kvällen efter skolan   (bild lånad från google, tog inga bilder)


Lördag: Firade Elin som fyller 20 på fredag
Åkte inom Peppe och klappade om honom (hemskt jobbigt faktist..)
Åkte hem till pappa, tränade, kollade film och var allmänt dunder förkylld... (är hemma hos honom nu)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback