Vuxen stuff

}
2011-05-19 @ ${EntryTime



Längtar tills jag ska inreda mitt eget hus eller ja till en början med lägenhet, älskar allt som har med mode och inredning att göra alltså inte bara klädes ögonshopping utan även heminredning...
Gillar stilrent och estetiskt och sen lägga till färg och charm med små saker därför har jag sagt absolut inget i plast, metall eller trä som gäller!

På att önska mig listan står:
Fyra stycken till vinglas som jag redan har
Stilrena vita fyrkantiga lite mindre tallrikar (hur snyggt som helst till dukningar eller lyxa till med)
Bega stora runda tallrikar (vardags tallrikar kan inte vara vadsomhelst...)
Glansiga lakan (enfärgade och glansiga är det som gäller)

Sen tycker jag martiniglas bara är så snyggt, djurhuvud i silver, karamellskål till hårband osv i badrummet, mysig fillt att krypa upp i dock med mysigt foder osv massa småsaker som förhöjer allt. Vissa saker får man sammla och andra kan man köpa när man plötsligt hittar.. ;)

Fick bland annat 6st sånna här fina små skålar av mamma när vi var på bolagret. Perfekta till frukost flingor, nudlar mm. Btw bolagret har super mycket rolig, snygg och speciell inredning. ↓


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback