The best

}
2011-09-02 @ ${EntryTime

Du lärde mig att kämpa, du lärde mig att leva, du visade mig vad friheten var och vad livet innebar.

Idag faller mina tårar för dig, för saknad och sorg.
The world´s greatest Pistage III. Tre månader precis idag R.I.P ♥

You don't know what you got before you missing in your life...








Kännslosam dag allt som fick mig att påminnas fick mig att bryta ihop, du var allt för mig och precis som mig själv. Saknar en del av mig själv men älskade dig för mkt för att inte göra ditt bästa. Väljer att sakna och påminnas om dig idag men inte gräva ner mig i sorg utan va lycklig precis så som du gjorde mig. En mysig tur i stan blev de efter skolan med tjejkompis, fika, shopping & tjejsnack nu drar jag hem till Josse & följer med henne på tävling i morgon ;) Hörs & syns i morgon!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback