Dr shopping...

}
2010-11-17 @ ${EntryTime

Ett besök hos doktorn & röntgen och avslutningsvis ögonshopping.. ;)

Hatar verkligen att vistas på sjukhus, se alla skadade, britsar, sjuksköteskor, kliniskt usch verkligen obehagligt för min del och bara tanken på att jag ska vistas en vecka inlaggd på sjukhus bland andra med skador. Men de känndes faktist lättare efter detta besöket och tydligen var de frivilligt om man ska göra ett ingrepp men jag var redan inställd på de och jag har väll egentligen inget riktigt val om jag vill leva ett "normalt" liv?!
Läskigt att dem ska stoppa in ett långt titanrör i ryggen. Fasar mest för paniken, ångesten och rädslan när jag rullas ner, ska sövas och läggas under kniven, har jag tur får jag riktigt lullmedel som verkligen hjälper för sist var verkligen ett skräck exempel jag aldrig vill göra om... Nej men de finns många delar som skrämmer mig angående allt detta men de ledande fördelarna är att jag kan syssla med hästar resten va mitt liv och få en storhäst jag kan tävla och hela den biten och inte glömma direkt när operationen är klar är jag minst 3-4 cm längre, TJOHO! hihi där är förklaringen till varför jag inte blivit längre på ett tag eftersom när jag växer i ryggen så kröker den sig mer. Satta upp mig på väntelista dirket och operationen lär ske inom 6 månader till ett år. Efter operationn får jag inte rida på 4 månader, ledig från skolan 3 veckor och inne på sjukhus 1 vecka sen är de drygt ett år innan de är heelt läkt.


Körde senare och åt på resturang med mammi och pappa, sen vidare för lite ögonshoping fast tomhänt kom jag inte hem...
Bokpapper, speciell plastficka / mapp och en ring ;), tack tack!
Hittade en ur skön skjorta i fulsnygg mossgrönt med ljusbruna lappar på ärmarna + läckert halsband dock ska de väntas tills jag beställt väskan och shoppat lite i morgon...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback