Tre timmar skola, fyra timmars vila...

}
2011-04-13 @ ${EntryTime
Tre timmars skola, fyra timmars vila ja så har min dag sett ut hittills.
Tänk vad svårt de kan va att sitta på en normal stol har ännu inte lyckats hitta ett bekvämt sätt och än jobbigare var engelskan då det var hör och läsförståelse dock var det inte de som var det stora problemet utan hur jag skulle sitta, att luta sig fram och skriva på ett papper gick precis knappt en timme skulle jag då ta de minst 3 timmar till 5 timmar skulle jag gå av på mitten åtminstånde av smärta så nationella i morgon ser välldigt mörkt ut...

Hade tänkt fortsätta med mina oändliga apu upgifter om hopp att bli klar någon gång de lilla jag orkar idag. Mycket klagan idag märker idag oopsi..

BTW får ju tillägga att jag äntligen träffade saknade Joanna och Emelie efter hela sex veckor, yeye :)


Skulle kunna vila en vecka bara för att få rida en gång...


Kommentarer
Postat av: Joanna <3

Du Har varit saknad Caroline! :)

2011-04-13 @ 21:10:01
URL: http://joannaasara.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback