Vilja av stål

}
2011-04-10 @ ${EntryTime

Att jag har en vilja utav stål är inget snack om saken speciellt nu, får ideer och tankar på vad jag vill och sugen på att göra har bland annat kikat på en massa bilder på fina manikyrerade naglar i alla möjliga varianter som jag sålänge sagt men prioriterat bort men bestämt mig för att unna någon skönhets lyx efter snart klar med alla mina 30 sprutor dagligen (en om dagen) och gått igenom en står operation så ska de unnas något annat än vanlig hederlig shopping som man kort därefter ratar kläderna, kanske en ögonfransförlängning som hade varit helt underbart fräscht och snyggt dock kostar de minst 1000 kr eller kanske en färgning hos frissan (kan ju visserligen inte göra de hemma eftersom jag inte kan luta mig fram över badkaret visserligen blir de snyggare på salong) :) Har även funderat och börjat spinna vidare på min tanke om egenföretagare som faktist känns välldigt aktuellt just nu så ja mycket jag vill göra just nu och med min vilja är de inte lätt att hejda sig eller nöja sig med tanken sen...

På tal om unna sig kan knappt vänta till jag och mamma ska på spa ska bara bli helt frisk så jag kan bada utan större omständigheter, massage osv.

Opsi klockan tickar och som vanligt ska man upp tidigt för medicin sen vidare till vårdcentralen för att lägga om glipan/såret som förhoppningsvis blivit bättre och bättre.

See you! :)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback