Temat - för fem månadersedan precis

}
2011-08-20 @ ${EntryTime



Var så deprimerad och less på sjukhus att de knappt var sant, nästan redo att rymma där ifrån.
Pappa & Kristina kom hade nog något besök också innandess, gick ner och käkade glass och kom ut ur sjukhusmiljön för några minuter (hade med rullstol eftersom vi inte visste vad jag skulle orka)

Tränade jämt på att ta mig upp ur sängen själv, gick i korridoren gång efter gång, fick övningar jag skulle göra. När de bara var jag och mamma kvar på kvällen fick jag som vanligt ångest och ännu mer deprimerad, startade mobilen och svarade på alla underbara som hade hört av sig via sms. Ringde till kussinen och snackade och sen hittade vi faktiskt en bra film på tv... Sprutan på kvällen, livrädd som vanligt och fortfarande minst lika ont gjorde de. Käkade allt jag orkade och drack så mkt jag kunde för att jag ville HEEEEEEM!


Kommentarer
Postat av: sara

Jag blir helt till mig när jag inser vad du har gått igenom, kan inte ha varit lätt. Men du ska veta att du är otroligt stark! Du verkar verkligen ha växt som person. Du är fin Caroline! <3

2011-08-21 @ 15:40:42
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback