Finns bättre ställen...

}
2011-03-13 @ ${EntryTime


Ligger i sängen just nu på sjukhuset har varit här sedan 18 och har redan hunnit ta några blodprov i armen, duschat med speciellt medel som gör att mitt hår nu är som svinto. Rullas ner i morgon redan 8 och innan dess ska jag ha hunnit duscha ytterligare en gång, sätta kanyl, ta tablett och två sprutor i ärmen. Skrämmande och obehagt att om bara 24 timmar ligger jag här och mår sk*t och kan inte göra något för fem öre. Rädsla och oro på sammagång. Mamma sover över som sällskap dock får hon inte stanna hela veckan utan endast någon dag :( usch just nu vill jag bara springa här ifrån och aldrig mer komma hit...

Btw red min fina prins idag blev några skutt på¨mini kryss hihi som han i början hoppade av en halv meter innan men han börjar komma back in game så även jag... (vad gäller hoppningen) fast i slutet var de riktigt fina språng





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback