Sjukhus

}
2011-03-20 @ ${EntryTime


Ligger fortfarande inna på sjukhus, bilderna vill sig inte riktigt laddas upp men massor har tagits visserligen ser man ut som sju svåra år och ett vrak på majoritet men nu med egna kläder, piggare, duscha mm känner man sig åtminstånde fräschare visserligen fortfarande jobbiga saker kvar bland annat spruta i maagen som gjorde såå ont.. aj ;( Inte en dag med mjukisar nej man kan faktist klä sig moderiktigt hehe med byxdress, långklänningar osv. Shopping sugen faktist btw ute och gick en sväng idag, käka glass, målat naglrana, duschat btw riktigt lördags mys igår kväll med närmaste kunde inte blivit bättre en lördag här på sjukan. Känner fortfarande mig lite off i huvudet emellanåt och mediciner osv. Håller tummarna till tusen att jag får åka heeema i morgon! :)

Skulle kunna skriva så mkt men orkar verklgen inte.
Ja föresten alla ni som inte är som jag och är ett fan utav fotboll och vet väll att de va HIF mot MFF igår kväll då skott avlossades vid start osv, helokopter som körde över sjukhusomrodet och filmade och väktare som kollade avdelningarna haha men vi som inte gillar fotboll minstssagt var total förvirrade och hade noll koll på vad som föresig gick för jag menar inte är fotboll almänbildning (haha)

Usch redan en tjej som kommit in och ska opereras i morgon rundvinsning osv hemsk och jobbig kännsla när man tänker tillbaka och hade operationen framför sig ;/




Btw saknar min lilla peppe vet att han gör också och driver med att verka slö haha xD

Kommentarer
Postat av: sara

skickar en varm kram <3

2011-03-21 @ 08:30:47
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad kul att du har återhämtad dig snabbt, men jag har inte hängt med ordentligt varför blev du oppererad?

2011-03-21 @ 20:46:58
URL: http://ryttarinnanmatilda.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback