Trötter

}
2011-03-23 @ ${EntryTime

(bjuder på denna fina bild som är tagen med min kamera gillar focusen och suddiga bakrunden)

Blev en lång natt med endast två timmars sömn resten med värk, stirra i taket försöka vända och vrida uppe och gå osv eftersom jag inte lyckades svälja dem mega stora snabbverkande pillerna är därför mega dunder trött och ska inte mycke annat än att vila måste trots allt lyssna på kroppen.

Btw tusen tack för fina krya på dig presenter, sms, mejl, meddelande på bloggen osv önskar bara de skulle göra mindre ont så jag kunde sova ordentligt och orka göra mer på dagarna men ja kroppen tar ut sin rätt har väll inte riktigt insett hur fruktansvärt stor operationen är alla muskler, nerver och skelett ska ju trots allt hitta tillbaka igen och kroppen ska acceptera stagen och skruvarna som befinner sig i kroppen, blodvärdet ska upp i normalvärde. Bara en sån sak som att äta är fruktansvärt jobbigt för jag får bara inte plats med mer mat nästan som magsäcken krympt men jag måste kämpa...

Från en sak till en annan har bestämt mig för att sälja mina fina pikeur ridbyxor (vita) har envisats med att använda dem trots att dem är något försmå men nu när jag inte kan rida på ett bra tag har jag bestämt mig för att sälja dem och köpa ett par nya fast rätt storlek för finns verkligen inga bekvämare och mer perfeckt sittande ridbyxor. Så är ni intresserade så skriv en liten kommentar men i vilket fall som så lägger jag ut dem på blocket. Sålde tidigare annat på tradera men gillar inte riktigt deras betalnings metod så blocket är betydligt smidigare.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback